یونیت یخچال پرتابل

یونیت یخچال پرتابل

در تمامی یخچال ها قلب تپنده این محصولات یونیت بوده است. اجزاء الکتریکی یخچال ها  شامل موتور الکتریکی ، فانوسک محتوی گاز ، لوله مویی ، لوله بلو ، فنر و اهرم ها ، پیچ تنظیم ، ترموستات  بوده است. قسمت الکتریکی در اغلب یخچال های خانگی یک الکترو موتور از نوع آسنکرون بوده است که کار اصلی آن به حرکت در آوردن قسمت مکانیکی بوده است. البته در سال های اخیر کمپرسور یخچال  هم تغییرات زیادی را دارا بوده است و قسمت الکتریکی آن ها اینورتری یا موتور خطی تبدیل شده اند.

اجزاء مکانیکی شامل کمپرسور ، کندانسور و فیلتر یا درایر ، اواپراتور و کاپیلاری تیوب بوده است که در این مطلب ما به تحلیل کمپرسور یخچال و فریزر رو باز خواهیم پرداخت. بطور کلی کمپرسور ، کندانسور ، اواپراتور ، ترموستات و گاز اجزاء ثابت یخچال ها  و فریزر ها بوده که فرآیند سرمایشی را در یخچال و فریزر ها را بر عهده دارد. کمپرسور یخچال و فریزر مجموعه ای مکانیکی است که پیستون ، میلنگ و سوپاپ ها را تشکیل میدهد. میلنگ که توسط یک موتور آسنکرون داخل محفظه کمپرسور قرار گرفته است و با چرخش خود باعث می شود که پیستون همانند یک تلمبه عمل کند و با باز و بسته شدن سوپاپ ها ، گاز موجود در لوله ها و سیلندر به چرخش در آمده ، گاز مرتبا از لوله ی برگشت مکیده شده و با فشار به لوله ی رفت وارد شود در نتیجه گاز سرما ساز در حال حرکت بوده و عمل سرمایشی انجام خواهد گرفت. شما میتوانید از این یونیت برای انواع یخچال ها استفاده نمایید.

شما عزیزان میتوانید با سفارش یونیت یخچال پرتابل این محصول با کیفیت و کار بردی را با قیمتی مناسب در سر تا سر ایران دریافت نمایید. همچنین یونیت یخچال پرتابل دارای یک سال ضمانت و خدمات پس از فروش بوده است.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *