یخچال چهارمتری پرده هوا فروشگاهی

یخچال چهارمتری پرده هوا فروشگاهی

یخچال های پرده هوا یکی از تجهیزات برودتیبسیار کار آمد و مهم جهت تجهیزات آشپزخانه صنعتی بوده که بدون درب بوده است  و مکانیزم کارکرد این دستگاه به گونه ای بوده است که می بایست لایه‌‌ هوای ایجاد شده به واسطه‌ی منفذ هایی که زیر طبقات وجود دارد در مقابل فضای بیرونی ، دمای فضای داخل یخچال را در مدت کمتر از ۱ دقیقه به میزان استاندارد میرساند و در نهایت از تمام مواد خوراکی داخل یخچال محافظت کند. شما میتوانید از این یخچال ها جهت نگهداری انواع مواد غذایی ، لبنیاتی و … استفاده نمود یکی از مزیت های یخچال این بوده که با گذشت زمان دما ثابت شده و در نهایت باعث گردش مستمر   سرما در داخل یخچال پرده هوا می شود و در نهایت هوای داخل محفظه دائماً مطبوع باقی می‌ماند و همچنین هوایی کامل بدون بو می ماند. از ویژگی های منحصر به فرد این یخچال میتوان به شکل زیبا و شو مناسب و جذابی است که در بین عموم مردم بخصوص فروشگاه های زنجیره ای از محبوبیت بسیاری برخوردار است اشاره کرد. همچنین اینیخچال ها مجهزبه ترموستات دیجیتال برای مشاهده دمای یخچال بوده است.

از دیگر ویژگی هایی این دستگاه ، اسانی در چیدمان اجناس و همچنین سرعت در کار و سرویس دهی آن بوده است که با داشتن فضای داخلی مناسب ، اغلب مواد مصرفی همچون لبنیات، گوشت و مرغ بسته بندی ، سوسیس و کالباس، و حتی انواع نوشیدنی ها و … درون یخچال جای میگیرد. یخچال پرده هوا دارای طراحی مدرن بوده که پوشش حفاظ پرده هوا جایگزین درب در آن شده که برای مشتریان این شرایط را فراهم می سازد که کالای خوراکی مورد نیاز خود را به اسانی انتخاب نمایند و به وضوح محصولات را ببیند و لمس کند و به آسانی بتواند آن را در سبد خرید خود قرار دهید. یخچال چهار متری پرده هوا دارای ضمانت و خدمات پس از فروش بوده است.

یخچال چهارمتری پرده هوا فروشگاهی

فروش یخچال چهارمتری پرده هوا فروشگاهی

یخچال چهارمتری پرده هوا فروشگاهی

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *