یونیت و تابلو برق جهت یخچال و فریزرهای مرکزی روباز پرده هوا

یونیت و تابلو برق جهت یخچال و فریزرهای مرکزی روباز پرده هوا

یکی از تجهیزات و وسایل کاربردی در راه اندازی انواع سرد خانه ها و یخچال و فریزر های به روز پرده هوا داشتن یک یونیت و تابلو برق مرکزی مناسب با کیفیت و با امکانات بوده است تابلو برق یخچال فریزر و سردخانه مغز اصلی و مرکز فرماندهی دستگاه شما بوده است به نحوی که اگر دچار مشکل و یا آسیب شود دستگاه شما دچار آسیب و ضرر زیان هایی میشود. از کارایی ها و کاربرد های تابلو ها میتوان به بررسی وضعیت کاری تجهیزات ، کنترل شرایط دمایی دستگاه ، تعیین زمان دیفراست (برفک زدایی) حفاظت تجهیزات ، و ایجاد ثبات در دستگاه اشاره نمود که بر عهده تابلو برق دستگاه شما است. مدار تابلو برق یخچال و فریزر به گونه ای طراحی می‌شود که بازه دمایی حداقل بوده و مواد غذایی سالم و با کیفیت باقی بماند و این امر در جلب رضایت مشتری بسیار مورد توجه بوده است. شما عزیزان میتوانید این تابلو برق را به صورت تک فاز و سه فاز سفارش داده و برای شما عزیزان طراحی شود. و اما در بخش یونیت این سیستم ها مناسب برای کاربری های صنعتی و سوپرمارکتی مانند انواع یخچال ، فریزر ، سرد خانه ها و … هستند. یونیت کندانسور این سیستم ها جداگانه ارائه می شود. این یونیت ها شامل کمپرسور semi-hermetic بوده است و گستره وسیعی از ظرفیت های برودتی را ارائه می دهند.

بخشی از مزایا یونیت و تابلو برق جهت یخچال و فریزرهای مرکزی روباز پرده هوا شامل موارد زیر بوده است :

  • پنل الکترونیکی IP55 سازگار با استاندارد جهانی
  • سیستم کنترل پیشرفته
  • کنترل الکترونیک روغن
  • کیفیت بالای تجهیزات
  • تست شده در برابر لرزش
  • کابین مقاوم در برابر شرایط جوی متفاوت

شما عزیزان میتوانید با سفارش یونیت و تابلو برق جهت یخچال و فریزرهای مرکزی روباز پرده هوا این محصول با کیفیت را باقیمتی مناسب در سر تا سر ایران دریافت نمایید همچنین این محصول با ضمانت و خدمات پس از فروش خدمت شما عزیزان ارائه میگردد.

فروش یونیت و تابلو برق جهت یخچال و فریزرهای مرکزی روباز پرده هوا

خرید یونیت و تابلو برق جهت یخچال و فریزرهای مرکزی روباز پرده هوا

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *