یخچال ایستاده نوشیدنی ارتفاع ۱۸۵ سانتی (درب تورک)

یخچال ایستاده نوشیدنی ارتفاع ۱۸۵ سانتی (درب تورک)

یخچال های ایستاده در انواع مدل های مختلف طراحی و تولید می شود یک نمونه از این نوع از این محصولات یخچال ایستاده نوشیدنی ارتفاع ۱۸۵ سانتی (درب تورک) بوده است که از این محصول جهت نگهداری انواع و اقسام نوشیدنی ها در قالب های مختلف مانند شیشه، بطری های پلاستیکی، بطری های کاغذی، بطری های شیشه ای، قوطی های فلزی و غیره است. شما می توانید از این محصول جهت نگهداری انواع نوشابه، دوغ، آب معدنی، آبمیوه‌های طبیعی و صنعتی و سایر محصولات نوشیدنی استفاده نماید حتی می‌توان از این نوع از یخچال ها جهت نگهداری انواع و اقسام محصولات لبنی نیز استفاده نمود. شاید تفاوتی که این محصول با سایر محصول های  این دسته محصولات برودتی داشته باشد نبود تاج در این محصول است و از تمامی فضای قابل دسترس برای این یخچال استفاده شده است. بدنه این محصول از استیل استنلس کار شده است که یک متریال بسیار عالی جهت طراحی و تولید خواهد بود. برای روشنایی نیز یک سوئیچ در قسمت بالای این یخچال قرار داده شده شما می توانید در هنگام نیاز روشنایی یخچال را دو چندان نماید گروه صنعتی نارسیس این امکان را به شما میدهد تا بتوانید برای کسب و کار خود تبلیغات را انجام داده و این تبلیغات با توجه به نیاز شما به صورت برچسب بر روی دیواره ها و قسمت تاج این یخچال قابل چسباندن است. درب مورد استفاده در این محصول از نوع شیشه دوجداره است که این نوع از درب ها خود یک عایق حرارتی بسیار عالی به شمار می‌آید به دلیل وجود گاز و آرگون در بین شیشه ها مانع از بروز برودت درون یخچال به بیرون می شود همچنین جهت عایق بندی صحیح و اصولی نیز در بین بدنه این محصول از فوم تزریقی پلی یورتان استفاده شده است. ابعاد این دستگاه در طول ۱۸۵ سانتی متر و عرض های ۶۰ و ۶۵ سانتی متری قابل عرضه خدمت شما مشترین عزیز و گرامی است. گروه صنعتی نارسیس برای راحتی کار شما و استفاده حداکثری از حجم این محصول برای شما درون این محصول شیارهایی در قسمت دیواره قرار داده است تا بتوانید توری های این یخچال را با توجه به نیاز و سلیقه خود چینش نمایید و محصولات خود را بر روی آنان قرار دهید. پوشش رنگی این نوع توری ها الکترواستاتیک بوده است همچنین این محصول دارای یک ترموستات بود که شما می توانید با استفاده از ولوم تنظیم درجه حرارت دمای درون یخچال را به دمای دلخواه خود برسانید. 

قیمت خرید و فروش یخچال ایستاده نوشیدنی ارتفاع ۱۸۵ سانتی (درب تورک)

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *