یخچال رومیزی ۳ فوت بدون تاج


یخچال رومیزی ۳ فوت بدون تاج

بعضی اوقات شاید خرید یک محصول برودتی برای شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد، اما شما محصولی را مد نظر داشته باشید که هم از لحاظ ابعاد ، حجم، اندازه و هزینه بسیار پایین تر از آن چیزی که در جامعه وجود دارد . به عنوان مثال شما شاید برای یکی از اتاق های منزل خود و یا اتاق کار خود در قسمت اداری نیاز به یک محصول برودتی بسیار کوچک برای نگهداری آب، میوه و یا غذای و یا هر محصولی که نیاز به نگهداری درون یخچال داشته باشد داشته باشید. به همین جهت ما به شما دستگاهی منحصر به فرد را معرفی می نماییم تا شما بتوانید با تهیه آن بسیاری از نیازهای کوچک و بزرگ خود را رفع نمایید. یخچال رومیزی ۳ فوت بدون تاج یک محصول بسیار عالی جهت استفاده در فضاهای بسیار کم و کوچک به شمار می آید شما می توانید این محصول را ر روی میز، زمین، کابینت، سنگ اوپن و یا هر محل دیگری قرار دهید. این محصول به واسطه اندازه خود یک محصولی بسیار شیک و کارآمد به شمار آمده و مورد استفاده قرار می گیرد. جنس بدنه این محصول از استیل استنلس کار شده استو تماماً به رنگ سیاه بوده که جلوه خاصی را به آن می بخشد، وجود این آلیاژ در بدنه این یخچال ۳ فوت باعث شده تا این محصول از وزن پایین‌تری نسبت به سایر محصولات برخوردار باشد. همچنین یک طبقه توری متحرک در این محصول تعبیه شده تا به شما فضای استفاده مناسبی جهت نگهداری انواع محصولات خوراکی را بدهدشما میتوانید با برداشتن این توری محصولاتی با حجم بیشتر را درون آن جای دهید و یا با گذاشتن توری از فضا به صورت بهینه استفاده نمایید. درب این محصول به صورت لولایی و با دستگیره استیل طراحی شده است تا بتوانید آن را باز و بسته نمایید و به صورت تمام شیشه‌ای و دوجداره کار شده است تا شما اطلاع دقیقی از محصولات درون یخچال نیز داشته باشید. ترموستات دیجیتالی که در قسمت بالای این محصول تعبیه شده است این امکان را به شما می دهد تا بتوانید میزان برودت درون یخچال را به دمای دلخواه خود برسانید.

قیمت خرید و فروش یخچال رومیزی ۳ فوت بدون تاج

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *