یونیت کمپرسور ۴ اسب بیتزر به همراه متعلقات

یونیت کمپرسور ۴ اسب بیتزر به همراه متعلقات

شرکت بیتزر در سال ۱۹۳۴ در کشور آلمان تاسیس گردیده است که تا حالا توانسته است جز پر فروش ترین کمپرسور ها در زمینه صنایع برودتی و سردخانه ‎ای را به خود اختصاص دهد. کمپرسور های ساخت کمپانی بیتزر از محبوب و پر کاربرد ترین محصولات در بازار های داخلی بوده است. کمپرسور های سیلندر پیستونی (Semi Hermetic) بیتزر جز یکی از پر مصرف ترین انواع کمپرسور ها بوده است. که با توجه به نوع و کاربردشان ظرفیت های متفاوتی را دارا هستند. این دسته از کمپرسور ها دارای شیر های رفت و برگشتی با کیفیت عالی دارند و قطعات این محصول در صورت خرابی قابل تعمیر بوده است. کمپرسور های پیستونی با طراحی مناسب خط مکش و تخلیه باعث گردیده است با لرزش و صدای کم عمل کند. از ویژگی های مهم کمپرسور پیستونی ۴ اسب بیتزر کنترل ظرفیت قابل تنظیم ، عمر مفید بالا ، استهلاک کم و ضریب عملکرد بالا بوده است. در ادامه به معرفی کمپرسور ۴ اسب که مناسب برای دمای زیر صفر است خواهیم پرداخت. کمپرسورهای سیلندر پیستونی بیتزر با انواع مختلفی از گازها راه اندازی میشود (با توجه به نوع و تیپ کمپرسور).
همچنین کمپرسور های ۴ اسب شرکت بیتزر بسیار مناسب برای سرد خانه های صنعتی بوده است. شما عزیزان میتوانید با سفارش کمپرسور ۴ اسب بیتزر به همراه متعلقات این محصول با کیفیت و کار بردی را در سر تا سر ایران دریافت نمایید.

خرید یونیت کمپرسور ۴ اسب بیتزر به همراه متعلقات

یونیت کمپرسور ۴ اسب بیتزر به همراه متعلقات

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *