یخچال ۲ درب نوشیدنی (درب تورک) ۶۵ سانتی

یخچال ۲ درب نوشیدنی (درب تورک) ۶۵ سانتی

 استفاده از یخچال های نوشیدنی در فصل گرما و حتی سایر فصول یکی از مزیت های مهم هر شغل و کسب و کاری محسوب می شود اما استفاده از یخچال استاندارد مزیتی مهم تر نیز به شمار می‌آید. اگر شما دستگاه برودتی را تهیه نمایید که دارای مصرف بالا و عایق بندی نامناسب باشد در مصرف انرژی و هزینه نیز متحمل ضرر خواهید شد، اما ما به شما محصولی را معرفی می نمایم که هم از لحاظ مصرف انرژی و هم از لحاظ عایق بندی  و زیبایی و همچنین کارایی یکی از بهترین برندهای موجود در بازار بوده. یخچال نوشیدنی دو درب یکی از بهترین محصولات است که شما می توانید برای مشاغل خود انتخاب نمایید و از آن استفاده کنید این نوع از یخچال ها با استفاده از ورق های استیل استنلس ساخته شده است و همچنین در بین بدنه آن از فرم تزریقی پلی یورتان نیز استفاده شده یک عایق حرارتی بسیار عالی جهت جلوگیری از هدر رفت انرژی و میزان برودت درون یخچال به شمار می آید. وجود درب های شیشه این دستگاه این امکان را به شما میدهد تا شما قبل از باز نمودن درب یخچال محصول خود را انتخاب نموده و باعث مصرف کمتر انرژی شوید و همچنین این دربها با استفاده از شیشه های دو جداره پر شده با گاز آرگون ساخته شده است که خود نیز یک عایق حرارتی بسیار عالی به شمار می‌آید برای مطلع شدن از میزان برودت درون یخچال و جابجایی دما برای شما در این دستگاه از ترموستات های دیجیتال استفاده شده است تا شما بتوانید به سادگی و راحتی میزان دمای درون یخچال را به دمای دلخواه خود برسانید و همچنین طبقاتی که درون این یخچال کار شده است به صورت توری شکل و رنگ شده بصورت الکترواستاتیک بوده که تحمل وزن بالایی را دارد  و شما میتوانید محصولاتی با اوزان مختلف را بر روی انان قرار دهید. برای تبلیغات و بهتر دیده شدن کسب و کار شما نیز این امکان را برای شما فراهم آورده ایم تا بتوانید در قسمت تاج و دیوارهای دستگاه نیز برچسب های مورد علاقه و مورد نیاز خود را بچسبانید.

قیمت خرید و فروش یخچال ۲ درب نوشیدنی (درب تورک) ۶۵ سانتی

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *