یخچال کوچک ۵ فوت

یخچال کوچک ۵ فوت

یکی از محصولات بسیار پر مصرف و مقرون به صرفه برودتی که استفاده های بسیاری در انواع مشاغل، منازل، شرکت ها و ارگان های نظامی، دولتی، آموزشی، بهداشتی و سایر مکان ها دارد یخچال های کوچک ۵ فوت هستند زیرا این نوع از دستگاه ‌ها با اندازه‌ی بسیار مناسب یکی از بهترین گزینه ها جهت استفاده در اتاق ها هستند. این محصول از جنس استیل کار شده است که یک متریال بسیار عالی در محصولات برودتی به شمار می‌آیند و همچنین دارای یک ترموستات دیجیتال بوده که علاوه بر نمایش در آوردن دمای درون یخچال توانایی تنظیم درجه حرارت آن را با درجه حرارت مطابق میل شما را دارد.  برای عایق بندی اصولی و کارآمد دستگاه از فوم تزریقی پلی یورتان استفاده شده است که یک عایق حرارتی عالی به شمار میآید زیرا از هدر رفت برودت درون کابین یخچال جلوگیری می کند. یخچال دارای ابعاد ۵ فوت بوده و به صورت یک درب تمام شیشه ای دوجداره است، این درب یک عایق حرارتی نیز به شمار می آید به دلیل وجود گاز آرگون در بین شیشه های آن این محصول را یک محصول منحصر به فرد تبدیل کرده است، زیرا هم توانایی نگهداری میزان برودت درون یخچال را دارد و هم این توانایی را دارد که قبل از باز نمودن درب یخچال محصول خود را انتخاب نموده تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود. همچنین درون آن طبقه های توری رنگ شده به صورت الکترواستاتیک تعبیه شده است تا بتوانید محصولات و خوراکی های خود را بر روی طبقات قرار داده و از آن استفاده  نمایید. گروه صنعتی نارسیس این امکان را برای شما فراهم آورده تا بتوانید این طبقات را مطابق میل و سلیقه خود چینش نمایید به همین دلیل درون یخچال ستون هایی با شیارهای معین تعیین شده تا بتوانید طبقات خود را در روی آنها قرار دهید. چساندن برچسب بر روی دستگاه نیز امکان پذیر بوده و شما میتوانید طبق میل و سلیقه خود از این امکانات استفاده نمایید. همچنین در قسمت زیرین نیز یک سبد توری قرار داده شده تا بتوانید از آن به عنوان ظرف نگهدارنده میوه و صیفی جات استفاده نمایید. 

قیمت خرید و فروش یخچال کوچک ۵ فوت

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *