یخچال نوشیدنی تک درب (درب تورک) ۶۵ سانتی

یخچال نوشیدنی تک درب (درب تورک) ۶۵ سانتی

یخچال های نوشیدنی یکی از پر مصرف ترین محصولات برودتی در بین فروشگاه ها، سوپرمارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای و سایر اماکن خوراکی و تجاری هستند. این نوع از یخچال ها به دلیل اندازه بسیار مناسب خود یک محصول عالی جهت نگهداری انواع پاکت های نوشیدنی مانند پاکت های تک نفره آبمیوه، قوطی های آب میوه و یا بطری های پلاستیکی و شیشه ای آبمیوه و نوشابه و یا حتی قوطی های فلزی نوشیدنی و سایر نوشیدنی ها هستند. عرض این محصول ۶۵ سانتی متر بوده که یک سایز استاندارد جهت استفاده در تمامی فضاها خواهد بود و همچنین وجود یک ترموستات دیجیتال در این دستگاه باعث شد تا شما بتوانید دمای درون این یخچال نوشیدنی را به دمای دلخواه خود برسانید. این امکان برای شما فراهم است تا بتوانید با سفارش طرح و برچسب دلخواه خود آن را بر روی بدنه این محصول بچسبانید. این یخچال نوشیدنی ۶۵ سانتی یک محصول بسیار خاص و ویژه تلقی می شود شما میتوانید این محصول بسیار زیبا را جهت استفاده در مشاغل خود سفارش داده و مورد استفاده قرار دهید  درون طبقات آن توری های رنگ شده به صورت الکترواستاتیک نیز قرار داده شده تا بتوانید محصولات خود را بر روی آن قرار دهید و چنین نمایید. این توری ها خاصیت و قابلیت جابجایی را دارد و شما می توانید آنها را در هر ارتفاعی که مدنظر خودتان است طبق سلیقه و نظرخود تنظیم نمایید.  درب این محصول نیز به صورت کاملاً از شیشه های دوجداره کار شده است که یک عایق حرارتی بسیار عالی جهت هدر رفت برودت درون یخچال به شمار می آید و وجود یک قفل و کلید در قسمت بالایی این اطمینان را به شما میدهد تا درب خود به خود باز نشده  و یا اطفان و افراد کم سن و سال امکان دسترسی به درون یخچال را نداشته باشند.

قیمت خرید و فروش یخچال نوشیدنی تک درب (درب تورک) ۶۵ سانتی

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *