فریزر ایستاده بستنی ۶۵ سانتی دو درب

فریزر ایستاده بستنی ۶۵ سانتی دو درب

 

برای نگهداری انواع بستنی در فصل تابستان نیاز به دستگاه های برودتی بسیار قوی است که درجه حرارت مناسب را به شما ارائه دهند فریزر ایستاده ۶۵ سانتی دو درب یکی از انواع این نوع از دستگاه های برودتی است که تمامی نیازهای شما برای نگهداری انواع بستنی را براورده می کند. فریزر ایستاده دارای عرض ۶۵ سانتی متر بوده به دلیل عرض کم خود توانایی قرارگیری در هر مکان کوچکی را دارد و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید آن را در هر مکانی که مورد نیاز شما است قرار دهید . این دستگاه ساخته شده از بدنه استیل استنلس است که یک ورق استیل بسیار عالی در صنایع برودتی به شمار می‌آید، همچنین دارای درب های تمام شیشه ای به صورت دو جداره پر شده با گاز آرگون بوده است که یک عایق حرارتی بسیار عالی جهت هدررفت انرژی و برودت درون فریزر به شمار می‌آید.  یکی از مزیت های مهم این محصول ۲ درب بودن آن است که میتوان محصولات درون خود را جدا نکوده و تقسیم بندی کند ، درون بدنه این فریزر از فوم تزریقی پلی یورتان استفاده شده که یک عایق حرارتی بسیار عالی جهت جلوگیری از از اتلاف انرژی است ترموستات دیجیتالی که درون این محصول در قسمت تاج آن کار شده است به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر مطلع بودن از دمای درون فریزر میزان برودت آن را به دمای دلخواه خود برسانید و از آن استفاده نمایید. درون فریزر نیز طبقات توری کار شده است تا شما بتوانید مطابق میل و سلیقه خود آنها را چینش نموده و در اندازه های متفاوت آنها را قرار دهید تا بتوانند محصولات خود را بر روی آن قرار داده و در معرض دید مشتریان و خود قرار دهید شما می توانید با سفارش این محصول  به کسب و کار خود رونق بخشیده و سودآوری بیشتری داشته باشید. همچنین ما این امکان را برای شما فراهم آورده ایم تا بتوانید طرح‌ها و ایده‌های خود را به صورت برچسب بر روی بدنه خارجی این دستگاه چسبانید.

 

قیمت خرید و فروش فریزر ایستاده بستنی ۶۵ سانتی دو درب

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *