یخچال چهارمتری پرتابل روباز پرده هوا

یخچال چهارمتری پرتابل روباز پرده هوا

یخچال ایستاده یا یخچال پرده هوا یکی از پر استفاده ترین یخچال ها در انواع فروشگاه ها بوده است. بنا بر این خرید یخچال فروشگاهی ایستاده برای انواع سوپر مارکت ها ، فروشگاه های بزرگ حائز اهمیت بوده است. شما می توانید این یخچال پرده هوا را به صورت اینترنتی و با مشاوره پشتیبان خریداری نمایید و در سر تا سر ایران دریافت نمایید. یخچال های ایستاده علاوه بر زیبایی بخشیدن به محیط فروشگاه، به دلیل روباز بودن کارایی بهتری داشته و چیدمان محصولات توسط فروشنده و برداشتن آنها را برای مشتریان آسان تر میشود و همچنین مشتریانفرصت کافی برایخرید و انتخاب محصول دارند.

معمولا از یخچال ایستاده پرده هوا برای نگهداری انوع مواد غذایی مانند: مواد لبنی ، پروتئینی و محصولاتی که بیشتر به صورت روزانه تهیه و مصرف می شوند استفاده می شود. یخچال پرده هوا در انواع طرح ها و عمق های مختلف طراحی و تولید می شوند تا جوابگوی نیاز انواع  فروشگاها باشند. نور پردازی داخل کابین یخچال پرده هوا به گونه ای است که محصولات به بهترین شکل ممکن در دید مشتریان قرار گیرد. همچنین این کابین ها از سیستم تهویه هوا و اگزاست قابل توجهی برخوردار هستند که هوایی تازه و بدون بو را داخل کابین و در اطراف یخچال ایجاد می کنند. همچنین یخچال ایستاده، مصرف انرژی بهینه ای دارد و بسیار کم مصرف بوده.

همواره یخچال های پرده هوا به دلیل سر و کار داشتن با مواد غذایی باید همواره تمیز و عاری از میکروب باشد. فضای داخلی کابین و بیرون این یخچال فروشگاهی تماما از جنس استیل استنلس ضد زنگ ۳۰۴ بوده و طبقه های آن به راحتی قابلیت جداسازی دارند؛ از این رو نظافت را برای فروشندگان آسان می سازد. شما عزیزان میتوانید با سفارش یخچال چهارمتری پرتابل روباز پرده هوا را با قیمتی مناسب در سر تا سر ایران دریافت نمایید.

خرید یخچال چهارمتری پرتابل روباز پرده هوا

فروش یخچال چهارمتری پرتابل روباز پرده هوا

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *