یخچال ایستاده مرغی ۲ متری

یخچال ایستاده مرغی ۲ متری

یخچال های ایستاده ساخت مهندسین ایرانی یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات برودتی موجود در بازار بوده که از آنها استفاده های بسیاری در مشاغل مختلف می شود. این نوع از محصولات با استفاده از مواد اولیه به روز طراحی تولید و ساخته می شود.  میتوان به چند نوع از این محصولات به مانند ورق های استیل های استنلس سفید و طلایی رنگ و همچنین شیشه هایی از نوع سکوریت و دوجداره که علاوه بر استحکام و دوام بالا از قدرت نگه دارندگی بالایی نیز برخوردار هستند اشاره نمود. شیشه های دوجداره که در این یخچال ایستاده مرغ فروشی ۲ متری کار شده است در قسمت درب ها به کار رفته که مانع از هدر رفت برودت درون یخچال می‌شود و در طبقات این محصول از شیشه های سکوریت برای طبقه بندی استفاده شده که از استحکام بالایی برخوردار بوده و مناسب برای نگهداری محصولات خواهد بود. در قسمت زیرین این محصول نیز چرخ هایی برای سهولت در جا به جایی دستگاه نیز تعبیه شده است. همچنین در قسمت پشت و زیرین یخچال ایستاده مرغ فروشی ۲ متری یک انباره وجود دارد که شما می توانید محصولات خود را درون آن نگهداری کنید این انبار شامل سه درب استیل بوده که به صورت لولایی به طرفین باز و بسته می شوند و همچنین خود دستگاه نیز شامل سه درب بوده که به وسیله شیشه های دوجداره پوشیده شده است ترموستات دیجیتالی که درون این محصول به کار رفته باعث می شود تا شما به سادگی بتوانید از دمای درون یخچال مطلع شوید و همچنین با توجه به نیاز خود آن را تغییر دهید. موتور این یخچال ایستاده در قسمت بالا یعنی تاج دستگاه کار شده است ک امر خنک کنندگی را از سقف و دیواره های کناری یخچال صورت میپذیرد. برای عایق بندی و جلوگیری از هدر رفت انرژی در بدنه این محصول از فوم های تزریقی پلی یورتان استفاده شده یک عایق حرارتی بسیار مناسب به شمار می آید .برای روشنایی دستگاه نیز مهندسین طرحی برگزیدند که با نوار های LED کار شده درون دستگاه بتوان نور مورد نیاز را تامین نمود تا محیط درونی از رونایی مناسبی برخوردار شود .

قیمت خرید یخچال ایستاده مرغی ۲ متری

قیمت فروش یخچال ایستاده مرغی ۲ متری

یخچال ایستاده مرغی ۲ متری تولیدی برند نارسیس

یخچال ایستاده مرغی ۲ متری کار شده با استیل طلایی

طبقات یخچال ایستاده مرغی ۲ متری ساخته شده از شیشه های سکوریت

یخچال ایستاده مرغی ۲ متری با نورپردازی بسیار ایده آل

یخچال ایستاده مرغی ۲ متری با نمایی بسیار زیبا

یخچال ایستاده مرغی ۲ متری به همراه انباری جهت نگه داری

یخچال ایستاده مرغی ۲ متری قابل طراحی و ساخت در ابعاد مختلف

یخچال ایستاده مرغی ۲ متری با ضمانت ۱ ساله و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 3,50 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *