یخچال سه متری روباز شیشه بغل

یخچال سه متری روباز شیشه بغل

امروزه در بسیاری از مکان ها مانند: فروشگاه ، هایپر مارکت ، سوپر مارکت ، فروشگاه زنجیره ای ، مراکز خرید بزرگ ، هتل ها ، کافی شاپ ها و … برای خرید انواع مواد غذایی با دمای نگهداری خاص نیاز به دستگاه های ویژه ای بوده است. شما میتوانید از این یخچال ها جهت نگهداری انواع مواد غذایی ، لبنیاتی و … استفاده نمود یکی از مزیت های یخچال این بوده که با گذشت زمان دما ثابت شده و در نهایت باعث گردش مستمر   سرما در داخل یخچال پرده هوا می شود و در نهایت هوای داخل محفظه دائماً مطبوع باقی می‌ماند و همچنین هوایی کامل بدون بو می ماند. از ویژگی های منحصر به فرد این یخچال میتوان به شکل زیبا و شو مناسب و جذابی است که در بین عموم مردم بخصوص فروشگاه های زنجیره ای از محبوبیت بسیاری برخوردار است اشاره کرد. همچنین اینیخچال ها مجهزبه ترموستات دیجیتال برای مشاهده دمای یخچال بوده است.

از دیگر ویژگی هایی این دستگاه ، اسانی در چیدمان اجناس و همچنین سرعت در کار و سرویس دهی آن بوده است که با داشتن فضای داخلی مناسب ، اغلب مواد مصرفی همچون لبنیات، گوشت و مرغ بسته بندی ، سوسیس و کالباس، و حتی انواع نوشیدنی ها و … درون یخچال جای میگیرد. یخچال های پرده هوا به گونه ای ساخته شده است که یک لایه ای از هوا را از طریق منافذ طبقات در فضای اطراف تولید میکند و باعث می شود که دمای یخچال در کم ترین مدت زمان ممکن به حد مطلوب برساند و از فاسد شدن مواد غذایی درون یخچال جلو گیری به عمل آید. شما عزیزان میتوانید با سفارش یخچال سه متری روباز شیشه بغل این محصول با کیفیت را با قیمتی مناسب در سر تا سر ایران دریافت نماید. یخچال سه متری روباز شیشه بغل دارای یک سال ضمانت و خدمات پس از فروش بوده است که خدمت شما مشتریان عزیز ارائه میگردد.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *