یخچال ۲متری و میز لبنیات

یخچال ۲متری و میز لبنیات

امروزه یکی از نیاز های اصلی و ضروری نمامی فروشگاه ها و یا سوپر مارکتی ها یک یخچال با وضوح دید بالا و قدرت سرمایشی زیاد بوده است. ما قصد داریم تا به شما یک محصول ویژه معرفی کنیم که در بسیاری از مکان ها همچون کبابی ها ، فروشگاه های زنجیره ای ، سوپر مارکت ها ، هایپر مارکت ها و … مناسب بوده است در ساخت این یخچال از یک شاسی فلزی محکم و مستحکم استفاده شده است و در ساخت بدنه آن از ورق استیل استنلس ۳۰۴ نگیر و مقاوم در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی ساخته شده است تا در شرایط مختلف آب و هوایی جوابگو نیاز شما مشتریان عزیز باشد. همچنین این یخچال دارای یک میز برای انجام کار ها و در قسمت زیرین آن نیز میتوانید انواع محصولات خود را به نمایش بگذارید و در قسمت جلویی این یخچال از نمای شیشه ای دوجداره عایق شده با گاز آرگون پر شده است و از هدر رفتن سرما و انرژی درون یخچال جلو گیری کند همچنین دو عدد درب تمام شیشه ای طراحی شده است. یکی از مزیت های این نمای شیشه ای قدرت انتخاب مشتری به دلیل وضوح بالا دید درون فضای یخچال بوده است. بدنه این یخچال با تزریق فوم پلی یورتان عایق بندی مناسب گردیده است تا از هدر رفتن سرمای داخل یخچال جلوگیری شود. موتور استفاده شده در این یخچال از یک موتور پر قدرت و کم مصرف استفاده شده است تا این موتور در تمامی مناطق با شرایط مختلف آب و هوایی جوابگو باشد یکی از مزیت های این موتور گردش و سرما دهی هوای یکسان در تمامی طبقات بوده است. این یخچال دارای ترموستات دیجیتالی بوده که میتوانید دمای درون یخچال را تنظیم کنید همچنین درون یخچال دارای ۵ طبقه شیشه ای برای قرار گیری وسایل بوده است. در قسمت زیرین این یخچال چهار چرخ روان قرار گرفته شده است تا حمل و جا به جایی این یخچال راحت انجام گردد. شما عزیزان میتوانید با سفارش یخچال یخچال ۲متری و میز لبنیات این محصول با کیفیت را با قیمتی مناسب در سر تا سر ایران تحویل بگیرید. همچنین این یخچال با یک سال ضمانت و خدمات پس از فروش خدمت شما ارائه میگردد.

خرید یخچال ۲متری و میز لبنیات

فروش یخچال ۲متری و میز لبنیات

خرید و فروش یخچال ۲متری و میز لبنیات

یخچال ۲متری و میز لبنیات با کیفیت

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

1 دیدگاه برای “یخچال ۲متری و میز لبنیات“

  1. باسلام وخسته نباشیدتعداد۲دستگاه یخچال۲/۵متری و یترینی با۲مخزن شیرسردکن ودوغ سردکن وکره که همه آ نهاکارکرده باشندبدلیل شروع کارلبنیاتی بصورت شرایطی ا حتیاج مبرم دارم لطفأشرکتی رامعرفی بفرماییدکه هوادارو حامی ماباشد

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *